Грація мінливих форм Сергія Галая
Художник шліфує свою творчість методом гранування. Ефект не передбачуваний, тому що творчий процес не надто контрольований.
Так само він не контрольований у природі, в середовищі з якого художник бере натуру, бере образи, вихапує лінії, форми… Із усього звичайного залишаються тонкі прошарки. Вони і будують майбутнє полотно художника. Інколи він навіть не бачить площини, а якийсь абстрактний рельєф. В цьому випадку художник мусить використовувати пензель, як джерело світла. Форми квапливо з’являються в якомусь форматі, заповнюються фарбою і оживають. Мінливо перебігають із холодних тонів до теплих, заглиблюючись у лініях. Ледь помітна пульсація видає себе за рух і практично полотно виграє у цій позиції, бо показує кожен мікрон дії, ніби розщеплений атом показує нам свою багатократну інтерпретацію. Художник мислить і рухається одночасно з масивністю фарб. Виходить так граційно, так захоплено! Цей художник Сергій Галай.
Валентина Костьо
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.